Dan 9 KLOSTERNEUBURG ==>>> PETRONELL-CARNUNTUM

DAN9
05.07.2018.

KLOSTERNEUBURG ==>>> PETRONELL-CARNUNTUM
Danasnja kilomeraza  - 59km               
Ukupna kilometraza  -  454km

Kisa lagano dobuje po platnu satora dok pisem ove reci. Pljusak i oluja su prosli. Spoljasnje platno satora je stojicki izdrzalo sve sto je oluja imala da baci  na nas, Ne, nije nas kisa uplasila niti osmeh sa lica skinula. Ali saznanje da je ovo poslednja noc u satoru na ovom putovanju nekako je bacila setu na sve nase razgovore. Pre par minuta Kaca se polako provukla pored mene i izasla negde po kisi sa recima: "Odmah se vracam". I jeste, ali sa dva hladna piva i recima:" Da proslavimo, red je." Vala i jeste. Poceli smo ovo putovanje sa kisom, pa je red i da ga tako i zavrsimo.

Suvi kutak u oluji

Danas dok smo se priblizavali Becu kroz koji smo morali da prodjemo na putu do Bratislave precutno je pao dogovor da ako postoji staza koja sto sire zaobilazi Bec nju treba voziti. Malo reci i puno pedalanja sa zeljom sto pre iz grada izaci. Dan je bio topao vec u 11 i 30 merac temerature je pokazivao 35 stepeni. Kako leva strana Dunava ima jako malo hladovine, prvom prilikom smo se prebacili na desnu - ujedno i stranu koju nikada nismo vozili. Za mene je to bila posebna poslastica.

Moze ona i sama kroz grad


Kada sam prvi put ulazio u Austriju bila je noc. Prilikom osmatranja okoline ustanovi sam da na  svim okolnim brdima, kako napred kako sa strane, svetlucaju crvena svetla ritmicno, opijajuce, Sta je to, tamo u tom tenutku nisam mogao znati ali je kod mene izazvalo veliko interesovanje. Ubrzo sam saznao da su to generatori struje pomocu vetra. Velike vetrenjace ustvari. Ta slika je dugo bila za mene asocijacija na prvi susret sa Austrijom. E, danas sam dobio priliku da se provezem biciklom kroz ta velika polja psenice, nacickana istim tim vetrenjacama koje sam video tada. Ah, mog odusevljenja.

Nist posebno a opet...


Dan je prosao bez problema, u laganoj voznji sa poznatim osecajem da se jednom putovanju blizi kraj.

Hm, gde sad


Nikada nisam bio dobar sa krajevima bilo cega pa ne mogu ni sa ovim. Nije ovo kraj, ovo je ustvari poceak, a ti kiso samo padaj.

Kisobrani su tu zbog estetike




Galerija slika 9 dan pedaliranja
Slike 9 dan

Comments

Popular Posts